Bijna..... - Reisverslag uit Wanroij, Nederland van Arno en Wendy - WaarBenJij.nu Bijna..... - Reisverslag uit Wanroij, Nederland van Arno en Wendy - WaarBenJij.nu

Bijna.....

Door: Arno

Blijf op de hoogte en volg Arno en Wendy

02 November 2007 | Nederland, Wanroij

Bijna is het weer zover.
Nog twee weken dan mogen Wendy en ik weer op vakantie en ook nu mogen wij gaan genieten van een verre reis, hoewel deze dit keer iets korter is dan we zelf in eerste instantie hadden gehoopt; 23 dagen in plaats van 30.

De meesten van jullie zullen het al wel gehoord hebben, maar voor de volledigheid zal ik toch maar melden dat de bestemmingen dit keer India en Nepal zijn, Azië dus weer.

Op dit moment zitten ons pap en mam al bijna drie weken in Vietnam en zij bestoken ons regelmatig met hun reisverslagen. Deze berichtjes en uiteraard de verbouwing van onze bad- en slaapkamer die al weer een paar weken duurt doen ons wel erg uitzien naar deze reis.

Uiteraard zullen we jullie met enige regelmaat proberen jaloers te maken op ons door eens een reisverslagje te schrijven op deze site.

Groetjes Arno en Wendy

• 02 November 2007 - 15:44

Frank En Wendy:

Spannend spannend! Nou, 23 dagen is toch ook al lekker lang?
    Maak er in ieder geval maar weer een prachtige reis van!

• 02 November 2007 - 15:56

Koen En José:

We zijn nu al jaloers.
    Veel plezier tijdens de vakantie.

• 03 November 2007 - 09:56

Nelly En Huub:

leuk maar wij wiilen je eerst ook nog wel even zien groeten uit vietnam

• 14 November 2007 - 19:35

Tom En Heidi:

Wij wensen jullie een fijne vakantie en zijn benieuwd hoe deze reis weer zal zijn.