Luxor - Cruise bijna voorbij - Reisverslag uit Luxor, Egypte van Arno en Wendy - WaarBenJij.nu Luxor - Cruise bijna voorbij - Reisverslag uit Luxor, Egypte van Arno en Wendy - WaarBenJij.nu

Luxor - Cruise bijna voorbij

Door: Arno

Blijf op de hoogte en volg Arno en Wendy

23 April 2008 | Egypte, Luxor

Hallo allemaal,
Inmiddels zitten we bijna een week op de boot en hebben we al vele tempels uit het oude Egypte gezien.
Vanavond is onze laatste nacht en morgen gaan we in convooi naar Hurghada toe.

De mooiste tempel die we gezien hebben was Abu Simbel. Hiervoor zijn we ook in konvooi door de woestijn gegaan. Met maar liefst 67 bussen achter elkaar aan.

Op de terugweg hebben we diverse fata morgana's gezien, het lijkt net of er water is, maar in het echt is er niets, dus we hoeven dit jaar waarschijnlijk niet meer naar de efteling toe. ;)

Het weer is hier met 45 graden nog steeds goed, we hebben de hele week nog niet onder de 40 graden gezeten, en gisteren en vandaag was het nog een beetje warmer.

Morgen wordt afzien; in Hurghada is het momenteel maar een graad of 36, en daar moeten we dan ook nog het zeewater in.

Voor nu hebben we even niet meer te vertellen, en hebben gemerkt dat het hier niet zo gemakkelijk was (vanaf de boot) om eerder te internetten. We weten dus ook niet of we nog een berichtje zullen sturen.
In ieder geval gaat alles goed met ons en zijn we begin mei weer terug in Wanroij.

Groetjes,
Arno en Wendy

• 23 April 2008 - 18:32

Koen Jose:

nou nog veel lol,en moet er nog een electrische deken gebracht worden bij maar 36 graden!!!

• 23 April 2008 - 19:40

Nelly En Huub:

Hier is alles goed. Het was vandaag ongeveer 19 graden. Nog maar 3
    dagen dan gaan wij ook naar de zon.
    Groetjes Nelly en huub

• 25 April 2008 - 19:23

Nelly En Huub:

Wendy nog hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag, beter laat dan nooit.

• 01 Mei 2008 - 08:51

Herman & Ina:

Welkom thuis wij zijn van plan om vrijdag morgen even langs te komen tot morgen